God morgon!

Jag vet att jag sover sjukt länge på morgonen haha, men det är ganska skönt. Behöver inte äta lika mycket då.

Nu ska jag i alla fall äta frukost. Blir havregrynsgröt, mums. Börjar väl komma in i en grötperiod igen haha. Innan var det mer knäckebröd som gällde.

Senare blir det lite lätt träning, har laddat ner en app för pilatesträning som jag tänkte testa idag.
1 Nathalie:

skriven

Sover också tills kl blir sjukt mycket men det är för att jag lägger mig sent också. xD

2 Fjärilsvikt:

skriven

Hur gör du din gröt? Kram!

Svar: Till 1 portion kokar jag 1 dl havregryn med 2,5 dl vatten samt lite salt i en kastrull. 1 portion innehåller 126 kcal (om det som står i min lifesum-app stämmer) Kul att du läser min blogg. Kram!
Anna

3 Josefine:

skriven

Vilken fin blogg du har, ska börja läsa!

Kramar. ♥ - Josefine

Svar: Tack, vad glad jag blir! Din blogg verkar också fin och väldigt intressant. Kram!
Anna

Kommentera här: